Nog 50 dagen... - Reisverslag uit Essen, België van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu Nog 50 dagen... - Reisverslag uit Essen, België van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu

Nog 50 dagen...

Door: Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario

20 Mei 2016 | België, Essen

Hallo Noorwegenvissersvolgers, binnenkort zijn we weer weg! Nog een goeie 50 dagen en dan gaan we weer naar het hoge Noorden. De locatie waar we heen gaan ken ik stilaan uit mijn broekzak. Voor de negende maal ga ik naar Lyngseidet bij Tromso. Voor de eerste maal gaat Wim mee, hij is dus nog niet gebeten door de Noorwegen microbe. Voor hem is het een eenmalig avontuur, hij wil ook eens een keertje voelen wat het is om kanjers boven te halen die hier niet (meer) voorkomen.
Zondag 10 juli vertrekken we, iets later op het seizoen dan gewoonlijk, maar nog vroeg genoeg om daar nog 24 uur licht per dag te hebben.
De bedoeling is om daar het bestand van Kabeljauw, Zeewolf, Heilbot, Koolvis, Schelvis en nog vele andere wat te gaan uitdunnen. Via deze weg houden we de thuisblijvers op de hoogte van ons avontuur daar.
Voor Wim is het het uitgelezen moment om menig persoonlijk record te verbeteren. Ik hoop dat er voor mij ook enkele scherper kunnen gesteld worden!
Tot binnenkort wanneer we in de startblokken staan om de lange trip naar de middernachtzon aan te vatten.
Tot gauw!

Groetjes Mario

  • 22 Mei 2016 - 16:53

    Waverunner:

    Dan zal het thuis weer vollop een drukte zijn.
    Succes met de voorbereiding en een goede vangst in Noorwegen.
    groeten een Waverunner

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Essen

Mario

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 6901

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: