Terug thuis - Reisverslag uit Wildert, Nederland van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Wildert, Nederland van Mario Vissenbergh - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Mario

21 Juli 2016 | Nederland, Wildert

Hallo allemaal,

Na gisterenochtend (woensdag) thuis te zijn aangekomen, valt het nu nog niet mee om terug het gewone ritme te vinden (wist zelfs al niet meer welke dag het is). Maar het was de moeite waard: we hebben mooie natuur gezien, zowel onderweg als ter plaatse en we hebben goed kunnen vissen. Er bleef immers geen enkele vistocht zonder vis en ook daar telkens een prachtig uitzicht.

Bij deze wens ik dan ook Mario te bedanken om de reis voor te bereiden, zijn materiaal (auto, groot deel van het visgerief,...) ter beschikking te stellen en om mee te mogen profiteren van zijn ervaring (hij wist de goede visplekjes te vinden). Zo werd het een fantastische en unieke ervaring die ik niet snel zal vergeten.

Wim

  • 27 Juli 2016 - 18:45

    Somers Willy:

    Ik vind het heel fijn om een verslag van jullie te mogen ontvangen en de begeleidende mooie foto's.

    bedankt daarvoor!

    groetjes
    Willy

  • 05 Augustus 2016 - 12:56

    Danny:

    he mannen knap gevangen jullie kennen mij niet maar ik ben al 2 keer meegeweest met die prutsers van Stabroek hahahaha maw de willy,ludo,gino ende Nico. maar onze vangst was slechter
    maar ja we bekijken t globaal de reis ,het verblijf wat altijd top is bij stein erik en de kameraadschap maken de reis altijd tot n succes.als ik jullie eens tegenkom zal ik jullie eens vol duvel giete om die goeie stekke te ontfutselen haha grts mannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wildert

Mario

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 1294
Totaal aantal bezoekers 6874

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: